07. květen 2012

Nemáte čas na cvičení? Zkuste expresku

Napsala:  Michaela Příkopová
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Patříte mezi vytížené ženy, které by rády chodily cvičit, ale nestíhají? Na trhu se právě objevilo atraktivní řešení. Trvá jen třicet minut, nabije vás energií a zformuje vaši postavu.

Expreska je komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního, silového i strečinkového cvičení zároveň. Během pouhé půl hodiny procvičíte a posílíte svaly, zpevníte tělo, zrychlí se vám metabolismus, spálíte tuky a tím začínáte snižovat váhu.

Rychlé střídání

Trénink probíhá na různých stanovištích, na která se přesouváte přibližně po 30 vteřinách. Stanoviště zahrnují osm aerobních a osm hydraulických strojů. Ty jsou uspořádány do kruhu tak, abyste rovnoměrně a účinně procvičila všechny svaly a přitom je neunavila. Sval potřebuje k regeneraci
a přípravě na další zátěž minutu a půl. Proto jsou intervaly 30-ti vteřinové a na stanovištích se střídají stroje na posílení horní část těla, aerobní stanice a stroje na dolní část těla.

Jak probíhá trénink

Správné cvičení musí zahrnovat pět složek- zahřátí, kardiovaskulární trénink, posilování, zpomalení a závěrečné protažení. Na začátku se během dvou až tří minut zahřejete, což znamená běhání nebo skákání na joggingové desce či jízda na rotopedu. Potom postoupíte ke strojům. Na prvních třech cvičíte pomaleji, stejně jako na konci tréninku, na poslední trojici strojů. Tím dosáhnete zahřátí a zpomalení.

Po zahřátí začnete cvičit rychleji a pomocí intenzity cvičení se dostanete na vaší tepovou frekvenci, kterou si udržujete po celou dobu cvičení. „Tím, že cvičíte na jednom stroji jen 30 vteřin, jste neustále v pohybu a nestane se vám, že by vás to přestalo bavit. Intervaly jsou rychlé a půl hodina uteče, ani nevíte jak“, chválí si trénink Michaela, jedna z příznivkyň expresky.

Na konci silového i aerobního cvičení jsou vaše svaly prohřáté a připravené na protažení. Strečink je zakončením každého tréninku. Zvyšuje efektivitu cvičení, snižuje riziko poranění zad a zvyšuje rozsah pohybu.

Náročnost si určíte sama

Trénink je bezpečný pro všechny ženy. Stroje fungují na systému hydraulického odporu, to znamená, že váš pohyb je plynulý. Náročnost cvičení určujete sami - rychlostí, jakou cvičíte. Navíc je vám během tréninku kdykoliv k dispozici zkušená trenérka, která vám pomůže či poradí.

Zkusily jste expresku? Chystáte se na ni vyrazit? Napište nám vaší zkušenost s tímto druhem cvičení na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Michaela Příkopová

Zanechat komentář

Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.

Mediální partnerství

 

O nás

Každá jsme jiná. Všechny jsme ale Pretty Plump. A máme společnou myšlenku: Podpořit všechny ženy s plnými tvary. Domníváme se totiž, že skutečná krása a styl nespočívá v konfekční velikosti, ale v sebedůvěře, originalitě a vtipu. Každá z nás je přece krásná… A protože se chceme na Vaší kráse podílet, přinášíme Vám pravidelně tipy, rady, nápady a inspirace jak na to.

 

Partneři a spolupráce

isexshop-logo-transparent-250

 

 

 

 

 

Hledáme redaktorky. Pro bližší informace pište na info@prettyplump.cz | Pretty Plump © 2014